Klantenservice

Shoezers 077-2058310 / 0648921527 / info@shoezers.nl / markt 3 / 5981AM / PANNINGEN

  • 24 uur per dag en 7 dagen per week 
  • Snel en gemakkelijk online schoenen kopen 
  • Veilig en vertrouwd betalen 
  • We streven naar een snelle en gratis levering
  • Verzendingen naar het buitenland kosten altijd €6.95
  • Gratis ruilen in onze winkel
  • Ruilingen en retouren zijn voor de consument 
  • Online schoenen kopen kan snel en gemakkelijk: 
  • Kies een artikel en maat
  • Voeg het artikel toe aan je winkelmandje
  • Klik op ‘Naar de kassa’
  • Controleer alle gegevens
  • Kies een betaalmethode
  • Klik op ‘betalen’ om de bestelling af te ronden

Voor het ruilen en retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden: 

  • Binnen 14 dagen na de levering. 
  • Het artikel is compleet en niet beschadigd/gedragen en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat inclusief originele verpakking.
  • Bij een retour wordt het bedrag binnen 14 werkdagen op jouw bankrekening teruggestort.
  • Je betaalt zelf de retourkosten
  • Zelf retour brengen naar onze winkel is gratis

Herroepingsrecht

Het retourneren van je bestelling doe je het gemakkelijkst door te mailen naar info@shoezers.nl met vermelding van je naam, adres en de bankgegevens waarop wij het aankoopbedrag kunnen terug storten en het betreffende artikelnummer met maat welke op de doos staat.

Je kunt er echter ook voor kiezen om gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping. Dit is echter niet verplicht.

Niet leverbare artikelen

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw bankrekening. 

KLACHTAFHANDELING

Heb je een klacht over een artikel dat je (online) hebt gekocht? In dat geval raden wij je aan om met het artikel en de factuur/kassabon naar onze winkel te gaan, ter plekke wordt jouw klacht beoordeeld en naar een geschikte oplossing gezocht. 

In geval van klachten over artikelen die niet via de webshop zijn besteld, kun je alleen terecht in onze winkel. 

Neem altijd een uitgeprinte factuur en/of kassabon mee 

Voor klachten die zich voordoen na de zichttermijn(14 dagen) kun je terecht in onze winkel. Ter plekke kan een professioneel team direct jouw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken. 

Voor artikelen die je online gekocht hebt kun je ook een klacht indienen via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar onze klantenservice via info@shoezers.nl. Omschrijf de klacht zo gedetailleerd mogelijk en voeg (indien mogelijk) foto,s toe van het (beschadigde) artikel. Je ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van één van onze medewerkers via e-mail of per telefoon. 

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt jouw klacht per mail of telefonisch indienen via 077-2058310, op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur. Jouw klacht zal zo spoedig mogelijk behandeld worden. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.

wij bieden 6 maanden garantie op uw aankopen. Klachten die we niet vergoeden zijn:

  • Slijtage van de zolen bij veelvuldig gebruik
  • Slijtage van de hakken
  • Kale neuzen bij kinderschoenen
  • Lak / metallic materialen
  • Het loslaten en verliezen van pailetten, steentjes en kraaltjes
  • Op alle slijtage van buitenaf (remmen, kruipen of glijden)
  • Schoenen ouder dan 3 maanden met een gegronde klacht, die niet te repareren zijn, kunnen in aanmerking komen voor een gedeelde vergoeding.

We geven 3 maanden garantie op ritsen. Vanaf de 4e t/m 6e maand vergoeden we 50% van de reparatiekosten. Let op: gekleurde binnen voeringen kunnen afgeven. Dit is het gevolg van eigentijdse milieuregels bij het looien en het verven van het leer, dit valt buiten de garantie.